Måndag

Idag skall jag åka in till arbetsförmedlingen för möte. Jag skall vara där kl 15.00, men har en del ärenden att göra före så jag måste ha barnen på dagis/fritids idag. Mathilda och Saga har ju normalt 15 timmar i veckan, på dagis alltså. Man måste ju ha det så man kan söka jobb för att ha rätt till a-kassa. Annabel och Lisa-Marie går ju inte på fritids när jag är arbetslös men idag görs ett undantag eftersom jag har tid hos af så sent på eftermiddagen.

Helgen som var var mysig, med allahjärtansdag och så.. fick blommor och en choklad ask av Martin! *Myyys* Sedan bestod helgen av dom vanliga tråkiga sysslorna som handling i Ljusdal, tvättning, städning och kanin burs rengöring!:)

Måste skicka iväg tjejerna till skolan nu, sedan duscha innan småttingarna vaknar. Som tur är så behöver jag inte stressa för att ta dom till dagis för dom börjar inte förrän 11.15, lagom så dom får lunch där!:)

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0