Mer snö

Vaknade vid fem nu på morgonen, och tro det eller ej men här snöar det igen.. som jag sa en ny Istid på väg! Asså dom säger ju att ca. vart tionde år har vi små mini istider.. då våra vintrar är kallare och vi får mer snö än under 'vanliga' vintrar, som om jorden förbereder sig för den riktiga stora istiden. Och det stämmer nog.. för sist det var så här kallt och snöigt var väl vintern -99/00.

Dagens planer är väl inga.. jo jag skall ju skicka iväg Annabel och Lisa-Marie till skolan och ta Mathilda och Saga till dagis och sedan skall jag vara 'flitig' och söka efter jobb, kolla posten om jag fått nått arbetsgivar intyg ännu så att jag kan skicka in mina papper till a-kassan och eventuellt tvätta ettpar maskiner.

Nu skall jag dock ta och höra om sambon tänkt stiga upp nån gång i år!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0