Onsdag

Var som vi trodde Tv:n är sönder, vi har dock fått låna en TV tillfälligt tills vi skaffat en ny. Men nu får väl Martin som han vill.. en platt TV att hänga på väggen. Vilket jag har varit emot tidigare, för på väggen har jag tavlor. Men nu så här efter gårdagens 'olycka' så är det nog inte en sådan dum idé att ha en platt TV som är upp monterad på väggen.. det förhindrar ju att dom två busarna (Mathilda o Saga) kan knuffa den i golvet, för nästa gång kanske vi inte har lika mycket tur att båda var på baksidan av TV:n utan framför och får den över sig.. och en vanlig enkel platt TV kostar ju samma som en vanlig 'tjock TV'.. så det är väl sak samma vad man köper i det fallet..

Nepp nu skall jag hänga tvätt!


Martins dröm TV!;o)

~Theresa

Kommentarer
Postat av: Maria MaskeradeKamelen

Hade tänkt att kommentera på förra inlägget imorse men då gick det inte..

En välda tur i oturen att tjejerna inte fick teven över sig. Hade ju kunnat sluta riktigt illa. Det är min stora skräck här hemma också att dom ska lyckas välta TVn. Vi har bara en liten TV.. men den är ju nog så tung även den.

2010-02-17 @ 16:13:40
URL: http://maskeradekamelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0