Uttråkad

Har inte ens gått en timma sedan jag lämnade Mathilda och Saga på dagis och jag är redan så uttråkad! Jag har absolut inget att göra.. är det så här det skall bli att vara arbetslös? *Suck* Jag tvättade och städade i helgen, och jag var väldigt noga så det finns inte nått hushållsarbete att göra alls! :0.. Jag får ta och skita i och bara städa på helger nu när jag går hemma så har jag kanske nått att syssla med om dagarna.. Men just nu känns det som om jag bara skulle kunna lägga mig ner och sova (så tråkigt har jag).. och sova är nått jag egentligen behöver för att vila ut efter månader av jobba sena kvällar, all pendling och all sömnbrist pga. ryggont på natten. Men man kan ju inte bara lägga sig ner och sova heller, inte som vuxen.. Lär nog gå in i väggen och bli utbränd innan jag ens fyllt 32.. känner mig snarare som 92 för det mesta..

Nepp nu skall jag sluta klaga och hitta nått att göra..

Pöss

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0