1 timme

Det är en timme kvar tills jag skall ringa jobbet och tala om att jag blir hemma för Vård Av Barn. Jag är skit nervis.. det är jag alltid när jag skall ringa in till jobbet och tala om att jag inte kommer, vare sig jag ringar in sjuk eller vab. Ja jag vet, jag är en konstig människa. Men det var tur att jag stannade hemma idag.. för Saga är rätt dålig och sedan var jag rätt trött också (sviterna efter och ha stigit upp kl 3.00 i snart två veckors tid).. kl 8.00 när Bella och Lisa gick till skolan så lade jag ner Saga för att hon skulle få sova en stund eftersom hon var trött. Själv la jag mig på soffn för att vila en stund innan jag skulle ta tag i dagens bestyr.. och jag däckade totalt.. vaknade kl. 10.00 av att Mathilda ropade "Mamma, aken"!! Det betyder alltså.. Mamma jag är vaken!! ;-)

Snart kommer flickorna hem ifrån skolan!

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0