Då vare måndag

Va vare jag sa.. går man och lägger sig så blir det måndag.. och nu är vi där! *SUCK* Fick dock sova ända tills klockan ringde kvart i fem.. inga rygg problem i natt.. Yippiiiiiiiiiiiiii!! Dock så är jag väldigt stel och öm bak i ryggen nu, men jag hoppas att den extrema värken inte dyker upp idag, speciellt inte när jag är på jobbet.. men jag får ta med mig ipren asken och zon salvan just incase...

Städade nästan bort hela julen i helgen.. kryssade ju i på min "att göra" lista att hela julen nu är bort städad, men det är inte riktigt sant.. sorry! Det som är kvar att städas bort är julgranen och julgardinerna i köket, men det får vänta tills helgen som kommer!

Annabel och Lisa-Marie är vakna och äter frukost ramför TV:n idag, och snart är det dax för dem att göra sig iordning för att gå till skolan.. när dom gått skall jag duscha innan jag väcker Mathilda och Saga!

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0