Dagis

Nu är Mathilda och Saga på dagis (tillbaka till vardagen).. kändes så himmla märkligt att lämna dom där efter att ha varit hemma med dom i nästan 2 veckor. Hade jag varit rik så hade jag varit hemma mamma.. inte för att jag är lat och en dagdrivare utanför att det är så himmla roligt och mysigt att vara hemma med barnen.. men nu är ju inte livet så utan man får göra det bästa av tiden man har med barnen.. dock får jag ju på tok för lite tid med alla mina döttrar nu med mina arbetstider.. som jag ju berättat i ett tidigare inlägg.. men förhoppningsvis får jag anställning på Martins jobb inom kort så att det ändras också!!

Nu snöar det igen också.. when will this madness end? =O

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0