God morgon

Jag har varit uppe sedan halv fem ungifär och håller på att tvätta kläder. har inte blivit så mycket tvättande under förra veckan eftersom jag var utan färgtvättmedel (glömde köpa varje gång jag var på ICA) men sambon köpte igår så nu kan jag äntligen börja tvätta igenom berget av tvätt som blivit under veckan. Sedan när resten av familjen vaknar så kan jag börja städa.. dammtorka, dammsuga, moppa golven och städa Tottes bur.. buren städas minst två gånger i veckan för alla er som undrar, dels för Tottes trivsel och dels för att han är en okastrerad hanne och dom kan lukta ganska mycket om man inte är någa med att rengöra buren.. han skall dock kastreras så småning om.. men kommer ju städa buren ändå! ;0)

Det är bara jag som är vaken som sagt.. får hoppas Mathilda mår bättre. Jag såg igår kväll att hon inte var sitt vanliga glada busiga, retsamma jag och när jag kände på henne så var hon kokhet.. nästan så jag brände mig coh då visade det sig att hon hade 39.6 i feber!

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0