Hemma gjord pizza

Det är middagen ikväll.. men nu har sambon och barnen varit i Ljusdal så länge + att sambon måste åka tbx till Färila (4 mil) efter tomatpuré så allt blivit så sent så det blir inte min vanliga omsorgs fullt gjorda pizza. Jag brukar ivanliga fall koka en riktig italiensk tomatsås som jag låter svalna och sedan brer över pizzabottnen.. men det kommer ta för lång tid och klockan är redan 18.16.. så idag brer jag bara på tomatpuré på pizzan.. tror om det funkar det med? Men det vet vi ju inte förän pizzan är färdig och äten.. sedan så har vi det ju vanliga pålägget också.. ost, skinka, annanas, fetaost och oregano som krydda.. tycker det blir bättre och mer pizza smak av oregano. Pizzakrydd blandningen som finns att köpa smakar inte nå speciellt pizzaaktigt tycker jag.. men det är vad jag tycker.. men smaken är som baken som 'dom' säger! ;0)

Annabel och Lisa-Marie är ute och premiär åker skidor just för tillfället!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0