Lite mer sömn

Inatt har jag fått lite mer sömn än andra nätter.. som natten till igår vaknade jag med ryggont kl. 2.00 på natten och det gick inte över för än vid 5.30 på morgonen så då var det ingen idé att lägga sig.. så igår var jag extremt trött på jobbet.. gick runt som en zombie ungifär.. men inatt sov jag alltså bättre.. ända tills klockan var 4.15. Alldeles för tidigt för många men för mig är alla extra timmar en bonus! =)

Jag kom aldrig till skott med att ringa Börje på sykes igår dels för att jag var så trött men sedan hade jag en del annat att göra på morgonen så tiden räckte inte till eftersom vi började tidigare igår. Men Martin gick och pratade med Börje åt mig och det verkar väldigt lovande inom en snar framtid.. men mer kan jag inte säga för tillfället!;)

Nepp nu skall jag se till så att Annabel och Lisa-Marie gör sig iordning och kommer iväg till skolan!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0