Morgonen efter

Känner mig överkörd av en lastbil i dag också.. har inte sovit så bra av självklara själ. Låg vaken länge och tänkte på Saga och om hur hon mådde! Somnade efter många om och men, dock så vaknade jag igen vid halv fyra men mina vanliga hemska ryggsmärtor.. typiskt! Jag överdoserade som vanligt på ipren och salvan.. voltaren gel denna gången.. det gick över snabbare denna gången.. efter ca en och en halv timme ungifär så jag kunde lägga mig igen och somnade om och sov till 6.40. Men är som sagt tött och känner mig alldeles mosig i huvudet!

Nu skall jag väcka Annabel och Lisa-Marie och få iväg dem till skolan och sedan skall jag ringa dagis och sjukanmäla Saga... Jobbet ringer jag vid 13.00 tiden!

~Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0