Onsdag

Jag har lämnat Mathilda och Saga på dagis och jag skall strax åka till jobbet. 'Dom' skulle ringa mig om Saga inte orkar/ klarar av att vara på dagis om hon har ont osv. Så då åker jag hem igen. Det är ju bara idag, imorgon och redag kvar och sedan är jag arbetslös ett litet tag.. känns skönt att inte behöva fortsäta med detta jobb.. som sagt så trivs jag med kollegorna och cheferna och iövrigt på jobbet.. men inte med arbetstiderna och inte dom höga kraven som ledningen i sthlm har.. man kan ju inte ens vara hemma med sjuka barn en dag förrän hela månads målet är förstört och ledningen klagar. Så nu skall jag gå hemma tills jag får börja på Martins jobb.. ett exakt datum för det är inte satt ännu..

Ha det!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0