Över körd av en lastbil...

Så känner jag mig just nu! Trött kan man minst sagt säga att jag är.. och även fast den extrema värken är över så känner jag mig öm, stel och orkeslös i hela kroppen!

Jag har nu skjuttsat Bellan till skolan, hon ville inte gå själv.. hade hon haft spark hade det inte varit någe problem.. men nu har hon inte det.. hon har haft en, Lisa-Marie också.. men nu visar det sig att någon stulit båda två från skolan under jullovet.. dom hade lämnat sparkarna där och det visste inte jag, jag trodde bara att dom var i förrådet! Så nu efterlyser jag två sparkar.. en större och en lite mindre.. ser nya och fräscha ut! Någon som vet nått?

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0