Saga

Vi kom hem igår ca. kl. 17.00 från sjukhuset i Hudiksvall. Jag for dit och hämtade dom. Man hade ju kunnat få sjukrese taxi hem.. men dom har inga bilbarnstolar och man får ju inte åka i bil utan bilbarnstolar. Sjukresebuss gick inte heller, för i all hast när ambulansen kom på söndag kväll så glömdes Sagas overall och skor.. hon bars ut naken insvept i en filt med bara mössan på huvudet till ambulansen.. det hade ju blivit en aningens kallt att ta henne så till en buss..

Hon verkar dock må rätt ok.. hon fick en alvedon supp igår innan hon skulle sova för natten och hon sov utan problem tills kl. 6.00 nu på morgonen.. då fick hon välling och en supp alvedon.. för hon verkade ha ont för hon grät och tog sig på magen och bröstkorgen och försökte klia sig.. sedan somnade hon om och sover fortfarande. jag stannar hemma idag så hon får vila sig lite och underdagen så blir det lättare att avgöra om hon mår bra och kan gå på dagis imorgon.. Men det är synd om henne.. stackars tös.. fullt av sår på magen och bröstkorgen!:(

Vi hade en liten stressig morgon idag också.. Fick ju skjuttsa tjejerna till skolan för dom skulle ha skidorna med sig, men då visade det sig att det var skridskor idag så jag fick helt enkelt åka hem och hämta skridskorna och åka tillbaka till skolan.. men det gick bra det med! :)

Nepp nu skall jag fixa omtagen till mina nya blåa gardiner!;)

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0