Sista dagen

Jahaaa.. då var den här min sista dag på Monetar. Känns både bra och dåligt... jag gillar inte arbetstiderna eller dom höga kraven sedan är det ju så tråkigt att rabbla samma sak om o om igen dag ut o dag in.. men sedan så kommer jag att sakna alla mina kollegor.. dom är så go allesamman! :( Jag har aldrig tidigare jobbat på ett ställe där det är så bra sammanhållning och arbetsstämmning som på Monetar.. det finns inga grupperingar utan alla umgås med alla trots att det är så mixade åldrar.. från 18 år till 67 år! Ingen snackar skit bakom ryggen på andra!

Den jag kommer sakna allra mest är Sivan.. hon jobbade där när jag jobbade första omgången mellan 2006-08 också... Men som sagt väntar jobb på Sykes inom kort.. och där jobbar alla som började samtidigt med mig på Monetar 2006 och slutade kort efter att jag sa upp mig 08.. och det skall bli kul att vara kollegor med dom igen.. även fast vi nog inte kommer vara på samma avdelning.

Nepp Off to work.. börjar 9.00!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0