Sista Dagen

Ja då var det sista dagen på min långa julledighet och imorgon börjar alvaret! *SUCK* Det känns så himmla tråkigt!! Men sånt är livet.. jag jobbar två dagar sedan är jag ldig på onsdag.. och då kommer Annabel och Lisa-Marie hem!! Wohooo.. som jag förstod det så är det syrran som åker ner med dom så slipper jag åka upp för att hämta dem.. men jag får väl se vad som händer!

Jag är lite osäker på mina arbetstider för måndag och tisdag.. det borde vara dagtid på tisdag ioch med att onsdag är en röd dag.. vi brukar obba dag innan en helgdag.. vet dock inte riktigt om det är kväll imorgon eftersom att tisdag är 13 dagsafton.. men får försöka ringa någon kollega och höra mig för!

Jag skall dock be Martin aktivt jaga cheferna på sitt jobb för att höra till vem jag skall skicka intresse anmälan om att jag vill jobba där! Nu har jag bestämt mig.. även om jag har helt underbara kollegor där jag jobbar nu och jag trivs jätte bra så är det inget jobb för mig.. dels är arbetstiderna kassa för en fyrbarns mor.. bara jobba kväl och endast se barnen på helgerna typ... sedan att ringa runt och sälja samma sak, säga samma sak till alla man pratar med är så tråkigt!!

Ha en bra söndag!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0