Snö oväder

Ahapp.. man vart hemma idag ändå! Totalt snökaos.. jag hann lämna barnen på dagis (då hade det redan börjat snöa lite).. efter någon mil sådär var det totalt snö kaos.. hela vägen var igen snöad och oplogad.. och snön yrde i luften så man inte såg någonting.. när jag kom för nära dikes kanten (på felsida av vägen) och bakändan på bilen höll på att glida ner i diket så gav jag upp och vände om hem.. det är inte värt att riskera livet för att ta sig till jobbet, speciellt inte när man har fyra barn.. och bara två dagar kvar att jobba och sedan bli tillfälligt arbetslös! Men jag ringde jobbet och sa att jag vabar idag också! Vart en kort visit på dagis för småttingarna och inget fritids för dom stora, istället får dom ta med sig en kompis hem, Felicia..

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0