Trögt

Det gick extremt trögt att sälja igår, sålde bara en endaste order! Jag fattar inte ena dagen går allt som på räls och man säljer 7-8 ordrar och andra dagen så får man bara in ett par stycken.. eller ingen! Varför är det så? Det hade varit mycket lättare om alla man pratar med bara sa "ja det här vill jag ha"! Men alla oseriösa telefonförsäljare har ju förstört mycket för alla seriösa som ringer från seriösa företag och folk drar alla över en och samma kamm! Hoppas det är bättre idag. Jag har dock svårt att koncentrera mig också nu när jag vill byta jobb och nu när jag vet att det finns stora chanser att jag får anställning på Sykes, men jag måste ändå se till att sälja bra tillsvidare så att jag får behålla detta jobb tills jag har ett annat!

Hemresan från jobbet var en pina.. jag hade så himmla ont i ryggen. Mina vanliga ryggsmärtor jag brukar få till och från. Det började redan sista timmen på jobbet.. och vart värre på vägen hem. Det är första gången dom här smärtorna har visat sig på jobbet och när jag suttit i bilen så det blr bara värre och värre.. får nog åka upp på akuten i Sveg (om det finns en akut mottagning där) om det händer igen! Det gick dock över en stund efter att jag kommit hem.. för jag tog en massa ipren och zon salva.. och smärtan kom inte tillbaka under natten så jag sov ända till halv fem! Skönt!

~ Theresa

Kommentarer
Postat av: Maria MaskeradeKamelen

Ja nog tycker jag att du ska kolla upp det dära med ryggen. Inte bra att få så ont så ofta.

Hoppas du får nytt jobb snart! Vad blir det att jobba med isåfall om du får det?

2010-01-14 @ 10:14:36
URL: http://familjen.grubblare.com
Postat av: Theresa

Det nya jobbet som är på G inom en snar framtid (hoppas jag)är på Sykes där min sambo jobbar.. men jag blir inte support tekniker för datorer och mobiler utan SAS biljettboknings person.. eller vad man kallar det!=)

2010-01-14 @ 10:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0