VAB.. igen

Jag hann komma till jobbet och arbeta i en och en halvtimme när jag såg att Martin ringt mig. Jag ringde upp honom och det visade sig att Fritids ringt honom för Lisa-Marie hade högfeber (39,5)... han kunde inte ta sig hem för han åkte med Anda idag (en tjej som bor i Los och jobbar på sjukhuset i Sveg).. så det var bara för mig och tala om för chefen att jag måste hem och VAB:a denna måndag också. Och sedan bar det av hemåt. På väg till bilen så såg jag att fritids försökt ringa mig också.. men jag missat det eftersom jag suttit i telefonen.

Men nu är jag hemma med en mycket klen Lisa-Marie och dom andra tre barnen! Imorgon vabar säkert Martin vi brukar köra varannan dag..typ!;)

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0