VAB

Jag har bestämt mig (trots extremt dåligt samvete) för att vara hemma med Saga idag. Hon har ju som sagt ingen feber, men är snuvig och hostig och hon vaknade ju också mellan kl. 3-3.30.. även om hon somnade om så var det ju ett avbrott i sömnen, så hon är säkert mer grining än vanligt pga. trötthet. Det är ju svårt att avgöra när man skall vara hemma med barn när dom inte har feber.. men om jag är hemma idag så ser jag ju hur kry hon är egentligen och om hon skulle utveckla feber.

Men har nu super dåligt samvete över att vara hemma ifrån jobbet. Men man kan väl inte få sparken av att man vabar heller.. eller? Barnen kommer ju först.. och även om hon är relativt pigg generellt sett och att hon orkar mycket hemma så betyder ju inte det att hon orkar vara på dagis bland andra barn, där det är livat hela tiden.. eller hur?

Nepp jag är hemma idag.. så får det bli.. jag har bestämt mig!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0