Vardag

Ja då var det vardag igen då.. vilket betyder jobb!! *SUCK* Är jätte jobbigt när det kommer en röddag mitt i veckan så man är ledig och sedan måste man gå och jobba igen.. det positiva i det hela är väl att det blir en dag mindre fram till helgen!

Tjejerna kom inte hem igår.. nu blir det fredag eller lördag och om det vill sig illa måste jag åka upp och hämta dom själv på lördag.. då blir det upp och ner på samma dag.. totalt lite drygt 60 mil på en och smma dag. Jag behöver ju söndagen på mig att tvätta allt och göra iordning för skolstarten på måndag.

Hade en jobbig rygg natt i natt igen. Värken började vid 19.00 tiden och vid 20.30 årkade jag inte hålla kroppen uppe så jag gick isäng. Men det blev värre och värre, till den grad att jag faktiskt kräktes av smärtan!! Sambon smörjde in min rygg med zon salva (dubbla doser) och jag tog två ipren.. men inte hjälpte det heller!! Det var samma värk som jag haft några gånger tidigare.. det gör ont i hela ryggen.. genom kroppen och fram på båda sidorna av övre delen av magen.. inte mitten av magen alltså utan vänster och höger sida! Och det var inte förrän jag smörjde in nacken och magen med zon salvan som värken började avta lite och jag kunde lägga mig och sova.. men jag har inte sovit bra alls!! :( Värken är väldig svår att förklara.. men det känns som att det är något som trycker inifrån.. det är ingen sträckt muskel eller ischiasen.. och värken kommer lika pötsligt som man får huvudvärk ungefär.. utan förvarning och det är svårt att andas och ligger jag på magen blir den värre av trycket!! Märkligt! Borde nog gå till en läkare!!

Nepp nu skall jag duscha!!

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0