Allt tbx till det vanliga




Det känns som att sommaren är över nu, samons semester är över.. min semester vecka är över och barnens semester (3 veckor med mormor) är över och dom är tbx på dagis/fritids och vi jobbar.. allt som vanligt alltså. Skall bli skönt nästa år när jag har riktig semester.. jag hoppas dock att jag och sambon får semester samtidigt. Men jag planerar dock in en Bon jovi konsert nästa år och är även små sugen på en tripp till New York.. yepp alldeles riktigt. Men det är förutsatt att jag har arnvakt åt ynglen mina.. ca. 14 timmar på flyg för dom är nog inte det roligaste eller bästa.. får väl planera in nån charter (om man hade pengar) eller så en mini tripp till Stockholm och Grönalund.. Annabel och Lisa-Marie älskar ju sånt!!

Nepp nu skall här snart lagas mat och jag skall fortsätta att drömma om New york!! :)

~Theresa




Kommentarer
Postat av: Kattis

Varför just New York? :)

2010-07-20 @ 07:42:48
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Anonym

Tycker det verkar vara en häftig stad, och jag har alltid velat åka till USA.. L.A och Florida är alldeles för varma för mig!:)

2010-07-22 @ 08:00:29
Postat av: Kattis

Jag är också nyfiken på New York. :) Men även typ... Chicago och Houston. :)



Har dock hört från vänner som varit till NYC att de nästan blivit grinfärdiga första dagen - det är SÅ mycket liv, rörelse, oljud och ett sådant tempo att man blir helt förtvivlad. :)

2010-07-23 @ 19:36:27
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Åza

Heej!

Blev "ingogglad" på din sida då jag letade efter om Bonjovi möjligen gör ett sverigebesök snart...HOPPAS,HOPPAS Har du någon aning??

Var ju alldeles för längesedan sedan sist han var här!! saknar Under tiden får cd spelaren gå varm med deras låtar.hihi



Have a nice day ;)

2010-07-25 @ 18:45:39
URL: http://bloggagratis.se
Postat av: Theresa

Åza: Sommaren 2011 har Bon Jovi förhoppningar om att komma till Sverige.. men inget är 100% set ännu!:)



Kattis: Jao jag är Nyfiken på andra ställen i USA också.. typ Washington, Oklahoma och så Yellow Stone park i Staten Wyoming!:) Men nr1. är NYC

2010-07-29 @ 07:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0