Grästrimmer




Jag var till Ljusdal igår och köpte mig en grästrimmer, vi har inte haft en sådan förrut.. men nu har vi så vi kan snygga till i slänterna där gräsklipparen inte kommer åt. Jag testkörde den igår och den funkade finfint.. men jag avbröt min trimmande när jag i ljupgräset skrämde fram en massa mega stora SKALBAGGAR.. jag har inte sett desslike förrur. Jag var rädd att jag skulle komma åt dem med trimmern så att dom skulle sprätta upp i luften och landa på mig.. ja alla som känner mig vet att jag har extrem fobi för kryp.. speciellt spindlar.. men nummer två är skalbaggar!! Men idag regnar det så jag kan inte röja nått med trimmern idag SUCK!! Hehe.. är ju inte bra att man har så tråkigt när resten av familjen är borta att man måste köpa sig en trimmer och sedan är ledsen att vädret är för dåligt för att använda den!!! =O Nepp jag får ta och städa lite inne istället!! :)

~Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0