Ensam Hemma




Sambon och barnen är uppöver i Ö-viks trakten eftersom M har semester, själv har jag inte direkt nån semester iår eftersom jag inte hunnit jobba in nån. Det är ju så med nytt arbete och allt.. jag var dock upp i midsommar och kom hem söndag kväll. Jag har också sökt ledigt nästa vecka, man får ju låna 10 semester dagar som man måste betala tillbaka om man slutar innom 5 år tror jag det är. Vet dock inte om jag får ledigt ännu.

Jag var extremt morron pigg idag, är duschad och klar och har redan hunnit tvätta två maskiner som jag skall ut och hänga. Solen skiner och det är varmt ute och kläderna torkar bäst då. Måste dock komma ihåg att dra ut soptunnan innan jag åker till jobbet så att vi int missar denna gången också.. vi gjorde ju det förra gången så våra sopor är inte tömda på fyra veckor.. och det börjar bli fullt vill jag lova!:)

Nepp nu skall jag fortsätta med mina sysslor och sedan åka till jobbet!

~Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0