Fullspäckat



Jag har inte haft tid att blogga på senaste tiden eftersom att jag/vi haft ett ganska fullspäckat schema. Under veckorna så jobbar jag ju.. jobbet är skit kul måste jag säga!! Och dom senaste helgerna har vi haft en hel del aktiviteter för oss.. helgen som var (5juni) var jag till Furuvik med Annabel och Lisa-Marie och deras kör. Vi besökte alltså Djurparken och Nöjesfältet där. Vi åkte buss och bussen gick kl. 7.30 ifrån Los och vi var inte hemma förrän vid 19.00 tiden på kvällen. Helgen innan det var jag, Martin och alla barnen ner till Orsa Björnpark och tittade på alla björnar och sibiriska tigrar... vi var nog mest faschinerade av tigrarna som var meeeega stora och isbjörnarna.

Idag är det jobb som vanligt.. dock så börjar jag lite senare för jag skall iväg en sväng till tandläkaren i Ljusdal! :)

Nu skall jag väcka ungarna och sambon!

~Theresa




Kommentarer
Postat av: Kattis

Så mycket skojjigt ni hittat på med barnen! :-) Kul att läsa... Bu, hade oxå velat vara med ju - varför ska ni bo så långt borta för? :-(

2010-06-08 @ 07:45:48
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0