Övertid




Jag fick jobba övertid igår, ända till kl. 21.10.. anledningen? Jo, pilotförbundet utlyste ju en strejk som SAS piloterna skulle delta i.. en sympati strejk eller nått. Så alla flyg för igår kväll och nu på morgonen/förmiddagen ställdes in.. och då gick ju telefonerna varma tror det var uppemot 100pers som stod i telefon kö konstant.. så vi jobbade oss blodiga med att boka om biljetter, boka av biljetter åt dom vi inte hittade lämpliga flyg åt o skicka iväg dom för återbetalning.. .. efter vi slitit med detta får vi reda på att dom skjutit upp strejeken en vecka! Qué?? Så då fick vi börja upplysa kunderna om det och dom som blivit utslängda från dom flyg som först var inställda och nu åter insatta fick vi lov att boka in på nytt på dom flygen och bara hoppas att det fanns platser kvar åt alla! Ett totalt kaos var det igår... men roligt också för man lärde sig mycket i stressen av hur man gör osv.. och inte gör!;) Tycker detta jobbet är skit kul, trots stressen och min telefån fobi!:)

Imorgon är det skol avslutning kl 18.00 i Loos kyrka och jag har..paralellt med jobbet haft fullt upp att hitta examens kläder och skor åt tjejerna.. men nu är jag nog klar med det.. men har insett att jag glömt mig själv.. men jag har nog nå gammla paltor i garderoben som jag kan slänga på mig!;)

Ha en super duper da.. I know I will!;)

~Theresa




Kommentarer
Postat av: Kattis

Så mysigt med skolavslutning! var det fint? Har du inga bilder på tjejjorna i sina skolavslutnings-kläder? :)



Kram på Er!



PS. Finns ett fint hus till OK pris utanför oss mot Skeppsmalen. ;-) Jaaaaaa!

2010-06-11 @ 22:12:23
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Kattis

Psssst: Vesslevägen 2 är till salu! ;-)))

2010-06-17 @ 13:19:27
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Theresa

Ja Birgitta Jonsson berättade det för mig på FB.. jag bidde sugen på att försöka köpa vårt gamla hus men det lär nog va alldeles för dyrt för min ekonomi!!

2010-06-18 @ 06:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0