Sommar?




Här har det inte varit nått direkt sommar väder alls hittils denna sommar.. stackars M som har semester. Jag är inte lka leedsen längre att jag inte har nån semester i år.. kommer dock låna 10 semester dagar från jobbet.. 3 nästa vecka då det är familje läger i tre dagar och sedan en vecka i juli runt pappsens födelsedag och sedan sparar jag 3 närmare jul ifall jag behöver va ledig då.. beroende när jlafton infaller och hur det är med mellandagarna och ev. om jag behöver va ledig innan jul för alla förberedelser!

Jobbet går bra och jag tycker att det är skit roligt.. men av att boka alla dessa resor så blir man lite sugen på att boka en resa till fjärran själv. Jag vill dock åka till US of A och dit är det ju lite dyrare.. men beroende på när man vill åka så kan man faktiskt hitta extremt billiga resor dit också.. ett tips är ju SAS lågpris kalender som finns på sas.se.. där kan man bla åka för 4-5000:- tur o retur till USA!!

Nepp nu skall jag strax ge mig av till jobbet.. det ösregnar ute.. jippiiiii!!! =O

Krammelli kramm!!

~Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0