Duktiga jag


Idag har jag skickat iväg en intresseanmälan till Sykes i Sveg (dom söker två support tekniker).. trots att jag hade besök av Lisa och Alva och en massa ungar runt omkring! Känner mig såå dutti! :) Jag behöver bara skicka in en intresse anmälan till dom och tala om att jag fortfarande är intresserad av att arbeta hos dom eftersom jag redan för två år sedan skickat in en ansökan med CV och var på intervju (Och blev erbjuden ett job som jag inte kunde tacka ja till).. så jag är alltså intervjuad och klar som 'dom' kallar det! Ljusdals Energi söker också folk till kndtjänsten.. ett vik.. tänkte söka det också tror jag!:)

Nu sitter jag dock och vätar på att tjejerna skall komma hem från skolan och att Martin skall komma hem ifrån jobbet.. han slutar tidigare idag eftersom jag skall till tandläkaren nu på eftermiddagen. Jag börjar bli så nervös att jag har ont i magen!! :( Wish me luck (I'll sure as H need it)!!

~Theresa


Kommentarer
Postat av: Kattis

Trevlig helg systra mi! :)

2010-03-19 @ 20:22:53
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Theresa

De samma!:)

2010-03-20 @ 06:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0