Familjekväll



Igår var det familjekväll nere på skolan för Bellas och Lisa-Maries klass. Dom sjöng, spelade teater och redovisade sina projekt om vilda djur i Sveriges skogar.. så som älg, räv, ekorre, hare mm. Dom var jätte duktiga! Sedan hade dom en liten utställning också.. på teckningar och målningar och andra saker som barnen gjort!:) Det var bara jag som åkte dit, Martin var hemma med småttingarna som inte är 100% krya.

Idag är det fredag och äntligen helg.. snart.. fast som sagt är alla dagar samma för mig nu när jag är ledig. Jag är fortfarande rökfri.. har promenerat varje dag och jag har inte ätit nått onyttigt under veckan.. det stora testet kommer ju nu i helgen då flickorna normalt vill ha myskväll med chips och ostkrokar osv... men det kanske ändrar sig också, dom har nämligen sagt att dom hellre vill ha pengar så att dom kan spara upp till nått kul som en sådan där jätte stor studsmatta som kostar mellan 1700-3000:-.. men vi får väl se o det håller, ibland tar ju sötsuget över för dem!;P

Nepp nu skall jag fixa frukost åt dem och skicka iväg dom till skolan!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0