Heidi Klums In An Instant



En vän till mig har köpt Hedi Klums 'skönhets produkter' som heter In an Instant och idag fick jag prova en grej som hette Wrinkle smoother. det är som ett stift som med salva som man skall stryka ut på rynkor och 'linjer' i ansiktet.. bla. i pannan kan man ha uttryks rynkor fast man är alldeles avslappnad (sådana många med mycket pengar använder botox för att få bort).. iallafall her man på lite av denna salva med hjälp av stiftet och stryker ut det med finger topparna.. och efter ett par minuter så skall rynkorna synnas mindre.. ja så fort skall man alltså se resultat.. och tro det eller ej men det Funkar faktiskt.. rynkorna är ju inte magiskt borta helt och man ser ju inte ut som 18 år igen.. men dom syns mycket mindre.. helt otroligt faktiskt.. små rynkor runt ögon och vid mun (som kommer från att man ler) försvinner helt!! Synd bara att In an Instant är så dyr.. typ 860:- om man inte vill bli medlem och få hem produkter var tredje månad.. då kostar det bara runt 400:- nått sånt. Inget jag har råd med nu iallafall, inte arbetslös som jag är! Men kul iallafall att nått man ser på TV shop faktiskt funkar precis som dom säger!! Annars så brukar jag ju inte tro på alla dom där överdrivna reklamerna på TV Shop! Men sedan så är det ju typ 5-6 olika produkter man skall använda i tur ordning under samma behandling, som också skall hjälpa till att föryngra huden i ansiktet.. och om jag skall använda allt det så kommer mina duschar som normalt tar 7-8 minuter inkl. sminkning ta en timme om inte mer.. och sådant har jag ju inte tid med! :)



Imorse for jag till Ljusdal med Annabel, hon skulle till tandläkaren 8.40. Lite stressigt vart det att få småttingarna till dagis till 7.30 och lämna Lisa-Marie på skolan. Men vi hann i tid iallafall.. och hon hade Inga hål alls! :)

Nepp nu skall jag hämta tjejerna hos Rickard!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0