Lat!


Känner mig trött och slut idag.. kanske pga. helgens besök. Man kan ju inte riktigt vara för sig själv och slappa av på samma sätt när man har besök och måste vara värdinna.. känner mig så lat och har inte uträttat nått nyttigt idag alls sedan Bella o Lisa gick till skolan.. och jag har inte sovit heller utan jag har bara suttit här och 'varit'! Sedan är det den tiden på månaden också.. 'lingon veckan'.. då blir jag helt islerad typ.. och har just fått reda på att jag måste till läkaren för det också.. jag kan tydligen lida av en mild form av blödarsjukan.. qué!? Alltid nått bekymmer med nått!!

Nepp nu skall jag hämta en handduk till förar sätet (vill inte förstöra det oxå) och sedan åka till skolan o hämta tjejerna!!

~Theresa


Kommentarer
Postat av: Kattis

Glöm inte intaga Blutsaft... mycket bra under den däringa lingonveckan. :-)

2010-03-15 @ 17:09:05
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0