Lipgloss/läppglans



Jag brukar inte använda mig av läppstift när jag sminkar mig eftersom jag tycker att mina redan stora läppar blir mega stora av läppstift, ser nästan ut som jag sprutat in silikon i dom eller än värre att jag fått en allergisk shock mot något. Iallafall tänkte jag att läppglans eller lipgloss som man nu också skall kalla det i Sverige tydligen, skulle vara mer neutralt.. ja till en vissdel var det det.. men läpparna vart ju alldeles klibbiga och smetiga och typ fastnade ihop med varandra.. skall det vara så? Plus att läpparna vart onaturligt glansiga.. kanske hade jag för mycket läppglans på? Nej jag får nog köra 'läppar a la Naturell' i fortsättningen också!

Just nu diggar jag, Mathilda och Saga Bon Jovi på youtube.. dom har tagit på sig mössor och vinter skorna (Saga har Lisa-Maries skor på) sedan i princip inget annat än blöjorna! :D Dom ser jätte roliga ut när dom dansar omkring i sovrummet!!:) Inom kort skall vi klä på oss och ta en promenad ner till skolan och hämta Annabel och Lisa-Marie på skolan dom slutar 12.20 idag eftersom det är fredag, efter det så skall vi handla.. måste först klura ut vad vi skall äta till middag.. kanske pannkaka? Njae vi får väl se!!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0