Loos första vårtecken


Jag var ner på skolan och hämtade tjejerna då landade en geting på min jacka.. japp ni läste rätt en geting!! Tycker det är lite tidigt med getingar i mars (min fobi som pratar) speciellt eftersom det är 1½meter snö här fortfarande.. men så fort det tyar lite verkar dom små liven titta fram!!

Felicia följde med tjejerna hem idag så dom får leka en liten stund, det var länge sedan hon var här eftersom tidigare jobbade ju jag också och dom var på fritids till sent på kvällarna (18.00).. jag är egentligen alldeles för trött för att ha besök men som förälder får man bara bita ihop ibland, för dom måste ju få ha kompisar!:)

~Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0