Lördag

Har varit lite skriv torka från min sida under veckan.. dels så har jag inte haft så himmla mycket stt skriva om och dels så sträckte jag en muskel i ryggen i början av veckan och har därför haft svårt att sitta ner vid datorn och blogga för det har gjort så himmla ont!

Trotts smärtan så var jag tvungen att städa hela huset i torsdag plus tvätta käder och vika tvätt.. tog mig en hel dag för jag kunde inte röra mig lika effektivt som i vanliga fall!

I övrigt bestod veckan av ett ständigt jagande av löne chefen på Monetars huvudkontor i Stockholm för att få komplementering av arbetsgivar intyget. Just det.. fick ett mejil och brev från a-kassan att dom ville ha komplementering av arbetsgivar intyget.. dom ville ha uppgifter om all typ av från varo.. som sjuk, VAB, tjänstledigt osv. och om ev. sjuklön betalats ut och hur mycket osv. A-kassan vile ha dom uppgifterna ända tillbaks till 2006 när jag började på Monetar för första gången!! Känner på mig att jag får vänta en evighet på ersättningen därifrån!!

Idag består dagen mest av packande för jag skall köra upp Annabel och Lisa-Marie till mormor i Nordingrå imorgon, det är sportlov till veckan och dom skall spendera det hos mormor. Edith (min svärmor) kör ner dom mot sutet av nästa vecka så slipper jag åka upp och hämta dom.. plus att hon ändå vill ner och hälsa på för hon har inte varit hit sedan vi flyttade till huset och har inte fått se det ännu!

Nepp nu har jag fyra frukostar att tillaga.. GRÖT!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0