Ny Look


Jag tonade håret igår.. är alldeles för feg för att färga det själv med permanent färg.. då måste jag anlita en riktig frissa!:) Iallafall tonade jag håret guldkopparblond.. finfint blidde det.. tycker jag själv då!:)

Saga är förkyld igen.. alldeles snuvig och hostig... och blåslagen. Tog ut dom små i vårsolen igår.. för det var så varmt ute. Dom ville gå en sväng efter vägen där asfalten kommit fram och så började Saga småspringa och innan jag han få stopp på henne så snavade hon och for med ansiktet rakt ner i asfalten och blödde från både näsan och munnen!! :( Så nu har hon en stor fläskläpp.. men det såg nog värre ut än vad det var, med allt blod igår!

Martin har åkt iväg för att fixa nån dator eller nått åt någon här i Loos.. när han kommer hem så skall jag iväg på affären och köpa kattmat, sedan är det middag som hägrar.. idag blr det kokt sej i dill sås! *Mumms*

~Theresa


Kommentarer
Postat av: Kattis

Bildbevis på nya looken tack. ;)

2010-03-22 @ 00:33:32
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0