Redan Mars!

Jisses vad tiden går fort.. nu är vi redan inne på månad tre på det 'nya' året! Denna månad är det några 'födelsedagsbarn' att gratta.. två av Martins bröder fyller år (Marcus o Melker) 3:e respektive 6:e mars.. sedan har vi min syster yster Kattis som fyller år den 8:e mars!

Jag tänkte inte på att det bara var 28:a dagar i februari och har just insett att jag inte betalat mina räkninga! :O Jag har ju mycket via autogiro men inte allt så jag får väl ta mig tid att betala dom idag när Annabel och lLsa-Marie är på skolan och småttingarna sover. Jag kan lixom inte sitta ner o betala räkningar när busfröna är vakna för då vill dom vara med och 'hjälpa till'.. och då är risken stor att jag betalar några 1000 lappar extra till vardera ställe! :O

Nepp nu skall här göras matsäck till tjejernas friluftsdag!

~Theresa

Kommentarer
Postat av: Kattis

VÄLKOMMEN MARS säger jag! :) Gud vad härligt, nu kommer solen att värma gött...

2010-03-05 @ 12:20:30
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0