Skavsår



Gick förresten en lång prommis i går kväll efter att alla barn gått i säng.. 6km gick jag. Men mina gympaskor var visst lite nötta bak i häl området så efter jag gått 3km så hade jag fått svinont bak i hälen så det var bara att vända och gå dom tre kilometrarna hem igen.. väl hemma tog jag av mig skor och strumpor och då visade det sig att jag fått skavsår iform av en vätskefylld blåsa stor som en 5 krona på vänster häl!! :( Mycket roligt, blir nog ont av att ha skor på sig idag.. får ta mig en tripp ner hit på ICA och se om dom har Compeed skavsårsplåster.. den typen av plåster är jätte bra för dom blir som en form av andra hud..lixom!:)

Saga mår lite bättre idag, hon har forfarande den hemska hostan, men är inte lika febrig, trött och hängig som hon var igår, men hon får vara hemma från dagis ändå.. det är ju jobbigt för henne med hostan o så... Mathilda är också hemma från dagis idag för att hålla mamma och syster sälskap!;)

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0