Söndag



Idag så skall svärföräldrarna åka hem igen. Helgen har gått rätt bra trots besöket. Tur är ju att jag städade i fredags så jag inte behövt bekymmra mig för det igår o idag.. jag har extremt svårt att städa när vi har besök. Igår satt Edith och Stig barnvakt så att Martin och jag kunde åka in till Ljusdal och handla.. det var länge sedan vi var iväg och handlat tillsmmans. Annabel följde med och som vanligt ville hon ha allt hon såg och som vanligt vart hon butter när hon inte fick allt hon pekade på! ;)

Jag såg också av en händelse i almanackan att Mathilda har namnsdag idag.. dock inte med samma stavning.. men ändå.. så Grattis stumpan på namnsdagen!! ♥♥

~Theresa


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag! :)

2010-03-14 @ 08:00:54
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Kattis

Så skönt att det gått bra med svärisarna i huset. :-)



TUSEN TACK för den ljuvliga Tulpanbuketten! Jag har lagt upp bilder av den i min blog, samt på facebook. :-) Den är helt enkelt ljuvlig...

2010-03-15 @ 08:20:01
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0