Bearspotting




Idag, på vägen hem ifrån Sveg så såg vi en björn springa efter vägen.. inte första 'mötet' med en björn för min del men det är lika häftigt varje gång man ser en stor ståtlig björn luffsa fram i verkligheten!

Middagen är lagad o äten och barnen nattade. Har också hunnit med att starta en tvättmaskin, men till min förtvivlan så har jag just upptäkt att maskinen läker vatten i massor.. mer än förra gången då det förmodligen var stopp i avloppet.. jag tror inte att det är samma fel nu eftersom vattnet inte verkar komma ifrån avloppet. Skulle bara fattas att tvättmaskinen går sönder också.. då har vi varken tvättmaskin eller torktummlare!! *SUCK*

Nepp nu skall jag se på Norska Hollywoodfruar!

~Theresa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0