Gahhhhhh




Naktdelen med att vi går mot sommar och ljusare tider är ju då att det är ljust även på natten och min minsting Saga har inte riktigt förstått att det inte alltid är morgon och dax att stiga upp när det blitt ljust ute.. som inatt.. vaknade hon strax före två.. oj vad hon kommer vara pigg på dagis.. och jag pigg på jobbet. Turligt nog slutar jag 12.00 för jag skall till tandläkaren.. men det är 11mil från Sveg till min tandläkare!!

Det hjälper ju kanske inte hennes sömn så mycket att vi inte har persienner eller rullgardiner i vårt sovrum! :0)

Ha en bra tisdag!!

~Theresa




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha jobbigt att bli väckt så tidigt :( Hoppas att du får en bra dag, skönt att sluta tidigt :) Oj, 11 mil :O Mjo, sveg är ju lite... utanför ;) Hah nejdå. Har spelat hockey där ett par gånger, fin ishall :D

2010-05-25 @ 06:20:39
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0