Hmmmmmmmmmmmm



Jag va tbx på jobbet igår och tog mina första samtal... hela 30 styckna!:) Dock så var jag illa tillmods hela kvällen igår för det kändes som att jag gjort något galet... Jag klarade av alla samtal som innebar bokningar helt själv, plus en ombokning. Behövde ingen hjälp alls med detta från våra floorwalkers, många andra behövde det och jag är en sådan person som aldrig är bäst i klassen och i o med att andra (som jag anser är bättre än mig) behövde hjälp så känns det som att jag måste ha gjort nått fel. Nu inbillar jag mig nog bara men kan inte låta bli att tänka att nått är fel, eller så är det bara personen som ringde och var elak som ville boka om sin biljett till en avgång som gick igår o det var mindre än 40 min kvar till avgång o det fanns inga platser lediga i samma klass utan bara dyra i business  och det fanns inte tid att boka om biljetten till en helt ny klass o skriva ut en ny biljett till det behövs minst en timma.. men denna person tyckte det skulle gå ändå "Jag har väl ringt SAS, eller"? Var det personen sa på ett icke snällt sätt.. då fick jag ta hjälp av en Floorwalker som satte personen på plats o lyckades lugna honom. Men det kan ju som sagt vara det samtalet som gör att jag känner mig olustig som att nått är fel och att hela dagen är ett misslyckande fast så inte är fallet!

Nepp dax att göra iordning hela familjen o sedan åka o jobba. Blir kvar i Sveg efter jobbet, vi skall gå ut o äta m våra Supervisors o SASarna (våra floorwalkers).

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0