EMA 2010



Igår kväll satt jag och tittade på European Music Awards 2010 Live från Madrid på MTV. Bon Jovi var där... wooohooo.. för att få en special utmärkelse "Global Icon Award" det första någonsin.. och det förtjänade dom tyckte jag.. dom vann dock inte "the best live act" som dom var nominerad till.. utan det gjorde Linkn' Park! :( Det var flera hundra år sedan jag sist såg European Music avards, jag mins när jag var yngre och fortfarande bodde hemma hos mamma så brukade jag alltid be pappa spela in det eftersom vi inte hade MTV. Men igår såg jag det igen.. första gången på säkert 15 år.. satt uppe ända till 23.30.. bara för Bon Jovi! ;) Dom uppträdde på slutet också.. superbra som alltid!!

---

Igår var vi även iväg till Gnarp och hämtade Chevrolet Transporten 7sits som Martin var iväg och kikade på i Lördags.. var fin för ett bra pris så vi slog till och tog den.. är dock lite putt att det inte finns CD i den.. bara radio och kassett, så det måste bytas omgående!! Så nu kan hela familjen ta sig runt tillsammans utan att behöva ta två bilar!!

// Theresa



Kommentarer
Postat av: vickan

Jag kollade också ! :P Visst var dem bra ! :D

2010-11-08 @ 09:07:01
URL: http://vviicckkaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0