Kvälls vecka



Jobbar kväll denna vecka, mellan 11-20.. det var evigheter sedan jag jobbade kväll.. dom har alltid bytt mina kvälls veckor mot dagskiftet.. men jag vill inte fråga om det nu eftersom dom varit så snäll att ge mig ledigt över jul.. jag är ledig ända fram tills nyår.. jag jobbar nyårsdagen.. inte nyårsafton.. blir nog inget 12 slag för mig iår.. men det gör inget för jag är ledig HELA jul helgen och ALLA mellan dagar!!=) Så jag tänker inte bråka om mina arbetstider fram tills efter nyår.. dom kanske ångrar att dom gav mig ledigt annars!! Mest spännande blir nog nästa vecka då jag börjar kl 7 på morgonen och har 8 mil att åka!! Jag går upp redan 04.30 nu dom veckor jag börjar kl. 8 och vi åker hemifrån 06.45.. hur blir det då när jag börjar kl. 7.00 och måste åka hemifrån kl 05.45, jag måste ju stiga upp. 03.30.. typ!! Gaaahhh!! Får dock sluta kl.16.00 dom veckorna!!

Igår visste jag inte att jag började kl.11... jag visste dock at jag inte jobbade samma tider som sambon, men trodde jag började kl.9.00.. så vi for i separata bilar.. det var dock lite snopet när jag kom till jobbet 2,5 timmar för tidigt.. så jag gjorde Sveg i två timmar och hittade ett par julklappar och även mini kavlar så vi alla kan baka lussebullar till helgen!!=)

Idag har jag bättre planering så jag är fortfarande hemma och har hunnit med en hel del som att betala räkningar och städat lite!!=)

Nepp nu måste jag fixa iordning mig för avfärd..

// Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0