Lördag och uppe med tuppen



Är uppe schwain tidigt idag trots att det är lördag för jag skall bege mig till jobbet strax! Jupp ni läste rätt.. dom har infört att vi jobbar var 6v helg och denna helg är det min tur.. några andra kommer jobba också naturligtvis. Kommer jag inte vara ledigt nått undrar ni då.. kanske? Jo jag var ledig i torsdags och kommer vara ledig nästa frdag så jag får en lång helg!!

Dom har dock infört att vi jobbar jul också!! Gaaaahh.. är dom inte kloka?? Det var typ det första jag frågade när dm ringde mig och frågade om jag var intresserad av att börja jobba där på SAS kontot. Domsa att det skulle vara arbetstider mellan 8-20 (som nu ändrat sig till 7-20) och ev. nån helg nån gång ibland.. så jag vart inte förvånad när jag såg schemat att jag skulle jobba denna helg... dock så frågade jag rakt på -Helg? Vanliga eller Storhelger som jul? Svar: Vanliga helger.. på jul är vi stängd! Ok sa jag då är jag intresserad av jobbet.. Tjifick jag.. nu skall vi jobba 8-18 på julafton.. kommer Inte på fråga.. Julen är helig för mig och jag jobbar inte.. och det är inte förhandlingsbart. Jag skall prata med min supervisor på måndag.. han var ledig igår när schemat publicerades så hade ingen möjlighet att prata med honom!!

Nepp måste fixa iordning mig nu!!

Hare gött!!

// Theresa



Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag jobbar 05:30 - 17:30 hela julhelgen jag... :P Pengar rullar in, pengar rullar in... ;)

2010-11-22 @ 16:48:18
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0