VAB



Hemma med sjuka barn idag, Mathilda kom ner till vårt sovrum inatt och ville sova med oss men hon låg och ojjade sig hela natten och kunde inte ligga still, plus att hon var rätt så varm. Så jag beslutade att vara hemma idag så att hon fåt vila upp sig.. men just nu verkar hon må som vanligt igen.. lika mkt full rulle och bus från henne som alltid.. så det blir nog jobb imorrn som vanligt. Annabel och Lisa-Marie vart dock rätt  glad att jag är hemma eftersom att det är höstlov så nu får dom en heldag hemma också!=)

Nintendo Wii'n som vi beställt till Lisa-Marie som hon skall få när hon fyller år (17 november) har kommit också, fick ett sms att jag kan hämta den på Berglunds, så jag skall försöka smita iväg och hämta den underdagen.. finner jag inget tillfäle så får jag åka iväg till kvällen då M kommer hem från jobbet. Vi måste bara testa den i kväll.. jag menar så att vi verkligen vet att den fungerar som den skall, ifall man måste reklamera den och hinna få en ny innan Lisas födelsedag! ;)

Nepp nu måste jag städa och göra lite nytta, ett måste när jag lix är hemma!!

// Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0