32 år idag



Ett år äldre igen då.. usch vad tiden och åren går!! Har dock haft en bra dag idag.. om man bortser ifrån att det är strejk på SAS igen och jag inte fick min Interkont utbildning idag utan var tvungen att svara i telefånen för oroliga resenärer ringde som galningar!! Fick en fin ros av jobbet också.. eftersom det är min födelsedag alltså!! :)

Åt tårta nu ikväll gjorde vi också.. nu sover alla fyra barnen som stockar på övervåningen.. japp Saga också.. hon fick sitt eget rum i helgen som var.. för Stig (svärfar) kom ner med lite möbler som vi fått efter Markus.. M's bror.. det var bla en sängram och ett stort skåp.. bokylla med skåp och tre vitrinskåp så Saga får numer inte plats i vårt sovrum så nu får hon sova uppe i det "gula" rummet som vi kallar det för det har gula tapeter! =P

Nepp nu skall jag se CSI Miami!!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0