Hmmmmm....




Ja valet gick ju inte som man ville eller hoppades.. och plötsligt minns jag varför jag emmigrerade till England och lämnade Sverige bakom mig första gången... Känner ett sug igen att sticka min väg utomlands för just nu så skämms jag mer än någonsin av att vara Svensk... Hela Sverige har gått utför och det är inget land längre utan ett "Hell Hole"... och jag vantrivs som bara den!!

Har dock inte blivit mycket sömn inatt... båda småttingarna har vaknat om vart annat och ett tag skulle båda ligga i våran säng vilket gjorde det helt omöjligt att sova.. så nu har jag vvarit uppe några timmar och äntligen verkar Mathilda ha somnat men själv finner jag det omöjligt att lägga mig nu..

Måste ringa till jobbet sedan och tala om att jag blir hemma för vård av barn, sedan måste jag ringa dagis och tala om att alla flickor blir hemma och sedan måste jag ringa återbud till BVC.. vi har ju tid för 2 och 3 års kontrollerna på morgonen, men så som Mathilda och Saga är så mår dom bättre av att vara hemma idag!!!

Skall även betala mina Tradera vinster idag.. vann två vinteroveraller där igår.. en åt Mathilda och en åt Saga.. den ena var helt ny fortfarande med lapparna kvar...

Nepp mera kaffe!!

~Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0