Äntligen fredag!!!!



För en gångsskull är jag över lycklig över att det är helg! Jag har precis kommit hem efter en extremt jobbig dag på jobbet. Dagen började naturligtvis med att SAS flight sk983 till New York var inställt och SAS hade inga lediga flyg idag alls till USA.. så det fanns inget vi på Sales & support kunde hjälpa till med.. enda laternativet var med Air France eller Lufthansa och det är bara flygplatsen som får boka om till det.. vad tror ni händer då? Jo det blir strömavbrott på Arlanda Terminal 5.. tror ni då dom an boka om resenärerna? Nehejj då.. totalt kaos idag från början till slut!!

Men tror ni att det hel slutar där? Nosiriibob.. två minter innan jag slutar ringer en ilsken man in. hans flyg från Oslo till Arlanda är inställt på söndag och han har blivit ombokad till det sista flyget på söndag kl 21.20.. och det är ju för sent för han skall flyga vidare vid 19.40 tiden. Han vill med 17.05 flyget.. och då visade det sig att han hade en Euobonus biljett.. och 17.05 flyget är inte ett bonus flyg. Blir han glad eller? Han kräver att jag skall fixa fram platser på det planet.. jag ringer runt till en massa avdelningar men vet att det är dödsdömt. Jag ringer tillbaka till kunden med det tråkiga beskedet.. och får världens utskällning. Det hela resulterar i att jag jobbar 0min övetid och i slutändan fått kunden att boka om till 15.55 flyget och sedan även sålt onom ekonomi extra biljetter för 10.000:- på flyget som går 17.05.. bara fall att! kanske finns det en försäljare i mig iallafall!=)

Tjejerna (Bella och Lisa) sover hos en kompis idag.. så det är bara Martin, jag och dom små ikväll så vi köpte kycklingrullar på knuten i Sveg och har mummsat på det till middag.

Nu kaffe sedan nattning av dom små.. och TV soffan!

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0