Nice surprise



Fick en fin.. dock genant överraskning på posten idag!  Jag fick ett postgiro från vattenbolaget en utbetalning på 1669:- till mig anledning? Jo jag har betalat februaris räkning både i februari och i mars!=o). Måste ha fått tillfällit hjärnsläpp. det är ju inte alla som betalar in extra till vattenbolag eller nåt anna bolag heller för den delen.. om dom inte absolu måste då vill säga! Hur dum känner jag mi på en skala?! Nu måste jag stanna på statoil i Sveg på vägen hem imorrn och hämta ut det!!

Nu skall här barn nattas!!

/Theresa



Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha ha... jag har ju haft min kamera på avbetalning. Och betalat in 2900 spänn för mycket. Så det fick jag tillbaka. ;) Märks att vi är släkt. :P

2011-04-06 @ 17:12:15
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Anonym

Hehehe... ja man lär ju aldrig hamna hos kronofogden iallafall när man är så flitig att betala räkningar!=D

2011-04-07 @ 06:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0