Fredag



Är ledig idag för jag jobbade förra helgen och igår. Melker for hem idag, vid kl.9.00. Han tog lexusen som han köpt av mig, man är dock lite nervös att han skall köra den ända ner till Halmstad när man vet hur lätt den blir överstyrd på vintern!! Men för hoppningsvis kan han hantera/parera sladdar!!

Denna daen består mest av städning, tvättning och dyligt. Tänkte spela lite spel med Bella och Lisa också.. jakten på den försvunna diamanten som Lisa fick i julklapp!!=) Milla och Saga lägger pussel.. på sina egna lilla vis! ;P

Bella och Lisa fick något som kallas Paint By Numbers i julklapp av moster Kattis.. det är typ numrerade fält på vad som ser ut som kanvass skivor.. sedan medföljde olika små färgburkar med motsvarande nummer och man skall måla med rätt nr färg i motsvarande fält på kanvassen och när man väl är färdig så får man en bild som ser ut som en riktig olje målning!! Dom tycker att det är Jätte kul och har varit fullt upptagna med att måla sedan dom kom hem i onsdags!=)

Nepp dags för lite "Diamanten"

/Theresa



Kommentarer
Postat av: Kattis

Ååååh! Älskade "Jakten på den försvunna diamanten" när jag var liten! Malin Tj hade det, men inte vi...



Gud vad glad jag blir att stora tjejjorna gillade det där Paint by numbers... då vet man att det kanske funkar även i framtida presenter. :D

2011-01-07 @ 18:15:12
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Theresa

Ja och dom planerar att fota målningarna när dom är färdiga och mejla dem till dig!=)



2011-01-08 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0